Пошуковий запит: (<.>A=Зорочкіна Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Зорочкіна Т. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з обдарованими дітьми [Електронний ресурс] / Т. Зорочкіна // Рідна школа. - 2011. - № 7. - С. 55-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_7_14 Обгрунтовано необхідність створення нової моделі підготовки майбутніх учителів у ВНЗ. За результатами дослідження процесу професійної підготовки творчого педагога сформульовано концептуальні положення підготовки вчителя початкових класів до роботи з обдарованими дітьми. Виокремлено та проаналізовано характерні ознаки основних компонентів структури підготовки майбутнього вчителя початкових класів до роботи з обдарованими дітьми: мотиваційний, змістовий, процесуальний, креативно-діяльнісний, рефлексивний. Охарактеризовано показники підготовки вчителя до роботи з обдарованими школярами та підходи до виконання цього завдання. Схематично показано взаємозумовленість усіх компонентів навчальної діяльності. Визначено умови професійно-педагогічної підготовки творчого вчителя до роботи зі здібними учнями.Обоснована необходимость создания новой модели подготовки будущих учителей в ВУЗ. По результатам исследования процесса профессиональной подготовки творческого педагога сформулированы концептуальные положения подготовки учителя начальных классов к работе с одаренными детьми. Проанализированы характерные признаки основных компонентов структуры подготовки будущего учителя начальных классов к работе с одаренными детьми: мотивационный, содержательный, процессуальный, креативно-деятельностный, рефлексивный. Охарактеризованы показатели подготовки учителя к работе с одаренными школьниками и подходы к выполнению этой задачи. Схематически показана взаимообусловленность всех компонентов учебной деятельности. Определены условия профессионально-педагогической подготовки творческого учителя к работе со способными учениками.The article examined the concept of training of future primary school teachers to work with the gifted children, defined the conditions of professional-pedagogical training of creative teachers, able to work with capable students.
|
2. |
Зорочкіна Т. Дослідження обдарованості у дітей засобами комплексної діагностики [Електронний ресурс] / Т. Зорочкіна // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 131. - С. 101-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2014_131_28
|
3. |
Зорочкіна Т. Види та типи обдарованості особистості [Електронний ресурс] / Т. Зорочкіна // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 122. - С. 147-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_122_23
|
4. |
Зорочкіна Т. С. Розвиток вищої педагогічної освіти у Великій Британії на початку ХХІ ст. [Електронний ресурс] / Т. С. Зорочкіна // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2017. - Вип. 277. - С. 94-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2017_277_18
|
5. |
Зорочкіна Т. С. Сутність і провідні тенденції розвитку вищої педагогічної освіти у великій Британії у ХХ ст. [Електронний ресурс] / Т. С. Зорочкіна // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 161. - С. 98-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2018_161_20
|
6. |
Зорочкіна Т. Зміст професійної підготовки вчителів початкової школи у закладах вищої освіти України [Електронний ресурс] / Т. Зорочкіна, Л. Вовкочин, Л. Баліка // Наука і освіта. - 2018. - № 2. - С. 167-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2018_2_24
|
7. |
Зорочкіна Т. С. Сучасна система підготовки майбутніх учителів початкової школи у Великій Британії [Електронний ресурс] / Т. С. Зорочкіна // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2018. - Вип. 154(2). - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2018_154(2)__3
|
8. |
Зорочкіна Т. Теоретико-методичні засади змісту підготовки майбутніх учителів початкової школи Великої Британії [Електронний ресурс] / Т. Зорочкіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2018. - № 9. - С. 3-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2018_9_3
|
9. |
Зорочкіна Т. Теоретичні засади розвитку системи неперервної педагогічної освіти у Великій Британії [Електронний ресурс] / Т. Зорочкіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2018. - № 10. - С. 286-293. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2018_10_26
|
10. |
Зорочкіна Т. Теоретичне підґрунтя професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в університетах Великої Британії [Електронний ресурс] / Т. Зорочкіна // Педагогічний часопис Волині. - 2019. - № 1. - С. 12-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pchv_2019_1_4
|
11. |
Зорочкіна Т. Особливості вступу та навчання в закладах вищої освіти Великої Британії [Електронний ресурс] / Т. Зорочкіна // Педагогічний часопис Волині. - 2018. - № 3. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pchv_2018_3_5
|
12. |
Зорочкіна Т. С. Зміст системи освіти майбутніх учителів початкової школи у Великій Британії [Електронний ресурс] / Т. С. Зорочкіна // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2018. - Вип. 291. - С. 109-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2018_291_20
|
13. |
Зорочкіна Т. Дослідницький підхід в організації самостійної роботи студентів при виконанні індивідуальних навчально-дослідних завдань [Електронний ресурс] / Т. Зорочкіна // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2012. - Вип. 3. - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2012_3_15
|
14. |
Зорочкіна Т. С. Підготовка вчителів початкової школи у розвинених країнах Європейського Союзу [Електронний ресурс] / Т. С. Зорочкіна // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2018. - № 2. - С. 92-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2018_2_19
|
15. |
Зорочкіна Т. З. Інноваційні підходи до підвищення кваліфікації вчителів початкової школи у Великій Британії [Електронний ресурс] / Т. З. Зорочкіна // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2019. - № 2. - С. 95-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2019_2_19
|
16. |
Кузьмінський А. І. Феномен лідерського таланту [Електронний ресурс] / А. І. Кузьмінський, Т. С. Зорочкіна // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 197. - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2021_197_7
|
17. |
Зорочкіна Т. С. Порівняльний аналіз тенденцій підготовки вчителів початкової школи Великої Британії і України [Електронний ресурс] / Т. С. Зорочкіна // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2019. - № 1. - С. 92-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2019_1_18
|
18. |
Зорочкіна Т. С. Підготовка майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти до впровадження інтерактивних технологій в інклюзивному освітньому просторі [Електронний ресурс] / Т. С. Зорочкіна, А. П. Чичук, Н. В. Рокосовик // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 207. - С. 18-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2022_207_4
|
19. |
Біда О. А. Особливості роботи учителів початкової школи з учнями в міжкультурному просторі Закарпаття [Електронний ресурс] / О. А. Біда, І. І. Орос, А. П. Чичук, Т. С. Зорочкіна // Humanitarian studios: pedagogics, psychology, philosophy . - 2022. - Vol. 13, no. 1. - С. 16-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hst_2022_13_1_4
|
20. |
Зорочкіна Т. С. Роль позакласних занять з фізичного виховання у зміцненні здоров’я учнів ЗЗСО [Електронний ресурс] / Т. С. Зорочкіна, О. В. Кучай, Н. В. Рокосовик // Наукові записки [Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ]. Серія : Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 4. - С. 33-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/anps_2023_4_8
|
| |